Friday 3 February 2012

Aku nak kau yg dulu :'(

Weyyy ! Aku nk kau yg dulu ! Kau sekarang berubah AYOB ! Mana kau menghilang ? Aku tggu kau wryy . Kau tak onlineonline pon ! Tapy ! Buad apa aku ungkit kan ? Kita pon dah klash kan ? Kawan baek kau kata kau tengah sedey . Eeerrr -,- sedey apa ? Aku tasa kau takan sedey sbb kau mana peduli tentang aku kan ? So ? GOODAI ;) kau ingat ti e kau ayat aku time hary tuu kita IM kat facebook ? Hmm , sweet gylee time too . Tapy , benda semua tuu dah takada . Kau buad aku mcm org lain dalam hidop kau (!) tapy , aku tak boleh lupa kan tatikh kita couple 25.1.2012 :) aku ingat . Gambar kau pon aku save dalam ipad aku . Setiap malam aku usha jea kau punya gambar yg aku save dalam ipad aku ney . And setiap mlm aku mimpi pasal kau . Aku mcm menderita tak ada kau dalam hidop aku . Tapy . . . . Aku redha jea . Kita dah takada jodoh kan ? Soo , terima jea kay :') Lepas aku tulis isi hati aku dalam blog ney . Teros aku lepas kan segala-galanyaa . Aku dah lega sikit . Dah tuu jeaa lhaa . Buad apa tulis panjangpanjang . Nnty buadsakit haty jea kan ? K , byebye :)
Iloveyou forever! till i die ! #AYOB NAZREEN <3

No comments:

Post a Comment